دانلود بازی Driver 2 (درایور 2)

5741 بازدید
driver 2

درایور 2 / Driver 2

بازی Driver 2 – درایور 2 یکی از پرافتخار ترین و محبوب ترین بازی های کنسول محبوب سونی؛ پلی استیشن 1 بوده است. کمتر کسی است که نام بازی درایور 2 را نشنیده باشد.

درایور 2 یک بازی قدیمی و نوستالژیک است که یادآور روز های شیرین و خوش کودکی و نوجوانی ماست، برای ما بازی درایور 2 یک تفریح همیشگی و لذت بخش به حساب می آمد. Driver 2 توانست جزو پرفروش ترین و بی شک ماندگارترین بازی های کنسول محبوب پلی استیشن 1 باشد. درایور 2 انقلابی را در سری بازیهای پلی استیشن 1 ایجاد کرد و سبکی منحصر به فرد را به وجود آورد، بازی درایور 2 سرشار از هیجان است، شما در این بازی دائم با پلیس ها در تعقیب و گریز هستید و این تعقیب و گریزها پایان ناپذیرند. بازی درایور 2 در دو CD برای کنسول پلی‌ استیشن 1 انتشار یافت.

این نسخه از بازی درایور2 را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن در صفحه نمایش های بزرگ اجرا کنید. بازی مشکلی برای اجرا در ویندوز 11، ویندوز 10، ویندوز 8 و ویندوز 7 ندارد.

سایر نسخه های بازی درایور :

محبوبیت سری بازی های درایور باعث شده علاوه بر نسخه های رسمی، نسخه های غیر رسمی زیادی از آن منتشر شود، برای مشاهده سایر نسخه های بازی درایور مطلب مجموعه بازی های درایور را مشاهده کنید. همچنین اگر مشکلی در اجرا یا نصب بازی دارید و یا درخواست سایر نسخه های بازی را دارید از طریق بخش درخواست رفع ارور آن را با ما در میان بگذارید.

آموزش اجرای بازی درایور 2:

بازی درایور 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 1 منتشر شد وهیچ گاه نسخه ای رسمی برای درایور 2 روی پلتفرم ویندوز منتشر نشد، پیشتر برای اجرای بازی درایور 2 روی کامپیوتر از شبیه ساز استفاده می کردیم. اما جمعی از طرفداران بازی درایور 2 دست به کار شدند و نسخه ی کامپیوتر بازی درایور 2 را ساخته و تحت عنوان REDRIVER2 منتشر کردند. REDRIVER2 در واقع یک پورت برای کامپیوتر ایجاد می کنند که قابلیت اجرای بازی درایور 2 با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

قبل ار رفتن به صفحه دانلود REDRIVER2 حتما فایل بازی را که در باکس دانلود قرار داده ایم دانلود کنید زیرا سازندگان REDRIVER2 به دلیل قوانین کپی رایت دیتا بازی را برای دانلود قرار نداده اند، پس از دانلود دیتای بازی با کلیک روی دکمه زیر وارد صفحه دانلود و آموزش اجرای REDRIVER2 شوید.

دانلود و آموزش اجرای REDRIVER2

آموزش اجرای بازی درایور 2 با استفاده از شبیه ساز :

اگر تمایل دارید بازی درایور 2 را مانند سایر بازی های پلی استیشن 1 با استفاده از شبیه ساز در کامپیوتر بازی کنید، پیشنهاد می شود از شبیه ساز ePSXe استفاده کنید. برای مشاهده آموزش، مطلب آموزش اجرای بازی های پلی استیشن 1 در کامپیوتر و برای دانلود شبیه ساز، مطلب دانلود شبیه ساز ePSXe را مشاهده کنید.
نکته: این بازی دارای دو Disc است باید ابتدا Disc اول را وارد شبیه ساز کنید و بعد از اتمام مراحل و نمایش اخطاری مبنی بر قرار دادن پارت دوم با استفاده از کلید Esc از بازی خارج شوید و در بخش File گزینه Change disc را انتخاب و با کلیک بر روی ISO پارت دوم را وارد شبیه ساز  کنید.

عکس هایی از بازی درایور 2:

بازی درایور 2  درایور 2 دانلود بازی درایور 2 بازی درایور 2 بازی درایور

گیم پلی بازی درایور 2:

مشاهده ویدیو در یوتیوب

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=650

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

24 نظر در مورد دانلود بازی Driver 2 (درایور 2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. هر دو پارت رو دانلود کنید
      با استفاده از شبیه ساز که لینکش پایین لینک دانلود هست می تونید بازی رو با دسته و یا اعداد دلخواه خودتون تنظیم کنید

  1. سلام
    من نرم افزار شبیه سازی psoneرا رویpcنصب کردم و وارد بازی شدم.بازی رو saveکردم
    اماloadنمیشه ینی غیر فعاله.چکار کنم؟
    حتی در حین بازی و شروع بازی دکمه escرو زدم و وارد شبیه ساز قسمتrun_load شدم گزینش غیر فعال بود.

  2. سلام
    شبیه سازی psonدرpcنصب کردم وارد بازی شدم و بازی رو saveکردم
    اماloadنمیشه ینی غیر فعاله.چکار کنم؟
    حتی در حین بازی و شروع بازی دکمه escرو زدم و وارد شبیه ساز قسمتrun_load شدم گزینش غیر فعال بود

  3. چندجا بازی درایور 2 رو دانلود کرده بودم، این نسخه بهترینش بود واقعا با کیفیت بود حتی از کنسول هم بهتر بود
    دوستانی که میخوان بازی درایور 2 رو روی کامپیوتر نصب کنند حتما همین نسخه رو دانلود کنند

  4. لطفا نسخه پورت شده redriver2 رو هم قرار بدهید کیفیتش خیلی بالاتره مود هم داره که میشه روش نصب کرد
    متاسفانه دوره ps1 در ایران این بازی فقط سی دی 1 فروخته میشد وسط بازی حالمون گرفته میشد مینوشت سی دی 2 رو قرار بدهید این بازی از چهار شهر شیکاگو امریکا هاوانا کوبا لاس وگاس امریکا و ریو برزیل تشکیل شده که اگر کسی فقط سی دی 1 رو داشته باشه نمیتونه دو شهر وگاس و ریو رو بازی کنه ولی درایور یک این مشکل رو نداشت در این نسخه میشد هر چهار شهر میامی سانفرانسیسکو لس انجلس و نیویورک امریکا رو بازی کرد بدون تغییر سی دی ولی درایور دو اولین بازی کل تاریخ هست که هم سه بعدی هستش هم قابلیت پیاده و سوار شدن از ماشین رو داره نکته جالب اینه که اگر کنار صندلی در خیابان برید و دکمه سوار شدن رو بزنید رو صندلی میشینه و در شهر شیکاگو اطراف ukrainian village اماکن مذهبی مثل کلیسا و مسجد هم وجود داره که خیلی جالبه اما در درایور سه قابلیت تیراندازی وسایل نقلیه بیشتر از جمله قایق و …. هم اضافه شد این بازی هم از سه شهر Miami امریکا Nice فرانسه و Istanbul ترکیه تشکیل شده

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از توضیحات کامل و جامع، بزودی نسخه redriver2 رو هم قرار میدیم اما متاسفانه به دلیل مشغله های کاری ممکنه این بزودی زمان زیادی ببره.
      در ضمن از لحاظ کیفیت این نسخه دست کمی نداره از نسخه redriver2

      1. سلام وقت شما هم بخیر ممنون که به دنبال این نسخه هستید چرا دوست عزیز دست کم داره این نسخه ای که من گفتم اخرین نسخه هست که از این بازی منتشر شده در اینترنت میتونی کلمه redriver2 vs driver2 رو سرچ کنی تا تفاوتش رو ببینی در این بازی راهنمای ماشین هم مثل درایور یک فعال شده وقتی با سرعت کم به سمت راست یا چپ بری میتونی ببینی یک بازی خیلی باحال دیگه به نام Driver Syndicate هم هست که متاسفانه در هیچ سایت ایرانی وجود نداره این بازی هم مود های زیادی داره اگر قرار بدید اولین سایت ایرانی میشید باز هم ممنون بابت سایت خوبتون و پاسخ سریع

        1. سلام مجدد و تشکر از پیشنهادتون همانطور که قبلا قول داده شد نسخه redriver2 به زودی قرار داده میشه اما لازمه بابت معرفی نسحه Driver Syndicate از شما تشکر کنم.
          آموزش دانلود و نصب بازی Driver Syndicate رو در سایت قرار دادیم.
          دانلود بازی The Driver Syndicate

          تشکر و سپاس فراوان از شما

    1. سلام وقت بخیر بخوام خیلی ساده توضیح بدم redriver2 یک نصب کننده اختصاصی برای بازی درایور2 اصبلی هستش. پورت redriver2 به تنهایی اجرا نمیشه و حجمش هم زیاد نیست و برای اجرای بازی باید حتما فایل هایی که اینجا قرار دادیم دانلود بشه تا بتونید بازی کنید. به زودی حتما آموزش کاملی قرار میدیم

    2. بازی redriver2 کیفیت بالاتری داره راهنمای ماشین در این بازی مثل درایور 1 فعال شده این بازی دیگه مشکل قرار دادن سی دی دو نداره و مود های زیادی داره که میشه نصب کرد