دانلود بازی Pink Panther (پلنگ صورتی)

3529 بازدید
بازی پلنگ صورتی

پلنگ صورتی (Pink Panther)

بازی پلنگ صورتی (Pink Pantherرا بسیاری از ما می شناسیم، و با او خاطرات بسیاری در دوران کودکی و نوجوانی داریم.
بازی پلنگ صورتی از سری بازی های کنسول محبوب سونی؛ پلی استیشن ۱ بوده است.

پلنگ صورتی یک بازی قدیمی و نوستالژیک است که یادآور روز های شیرین و خوش کودکی و نوجوانی ماست، برای ما بازی  پلنگ صورتی یک تفریح همیشگی و لذت بخش به حساب می آمد.

هنوز هم تماشای کارتون پلنگ صورتی برای ما لذت بخش است و لذت بخشتر می شود اگر بتوانیم شخصیت محبوب دوران کودکی خود را کنترل کنیم. در بازی Pink Panther شما در نقش پلنگ صورتی هستید و به شما یک خانه ی زیبا هدیه داده می شود، جالب اینجاست که شما متوجه خواهید شد که در این خانه یک گنج بزرگ وجود دارد و شما باید به آن برسید، اما کار به این آسانی نیست؛ باید از موانع بسیاری عبور کنید تا بتوانید به گنج دست پیدا کنید.
مراحل فکری و سرگرم کننده بازی؛ یکی از دلایل محبوبیت پلنگ صورتی است.

این نسخه از بازی را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن در صفحه نمایش های بزرگ اجرا کنید.
این نسخه از بازی مشکلی برای اجرا در ویندوز 10، ویندوز 8 و ویندوز 7 ندارد.

آموزش اجرای بازی :

برای اجرای بازی های پلی استیشن 1 در کامپیوتر باید از شبیه ساز استفاده کرد، پیشنهاد می شود از شبیه ساز ePSXe استفاده کنید.

برای مشاهده آموزش، مطلب آموزش اجرای بازی های پلی استیشن 1 در کامپیوتر و برای دانلود شبیه ساز، مطلب دانلود شبیه ساز ePSXe را مشاهده کنید

نکته: فایل اجرایی این بازی دارای پسوند cue. است یعنی برای اجرای بازی باید فایلی که پسوند cue. دارد را وارد نرم افزار ePSXe یا نرم افزار دلخواه خود کنید.

عکس هایی از بازی:

بازی پلنگ صورتی بازی پلنگ صورتی بازی پلنگ صورتی بازی پلنگ صورتی بازی پلنگ صورتی

گیم پلی بازی:

مشاهده ویدیو در یوتیوب

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=730

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

11 نظر در مورد دانلود بازی Pink Panther (پلنگ صورتی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یادش بخیر عجب بازی باحالی بود 🙂 هنوزم کیفیتش عالیه به نظرم بازی پلنگ صورتی یکی از شاهکار های پلی استیشن 1 بود. اینکه روی کامپیوتر دوباره بازیش کنم هم جالبه من رو ویندوز 10 و 7 تست کردم کار می کرد.
    در ضمن گیم پلی باز هم عالی بود

  2. سلام این بازی نسخه پلی استیشن هست، لطفا نسخه کامپیوتر بازی پلنگ صورتی رو بزارید تا بتونیم بازی پلنگ صورتی رو روی کامپیوتر بازی کنیم

    1. سلام
      کیفیت این نسخه خیلی بیشتر نسخه منتشر شده برای کامپیوتر هستش در واقع اون هم نسخه رسمی کامپیوتر نیست، جهت انجام بازی پلنگ صورتی برای کامپیوتر بهترین گزینه همین نسخه و استفاده از شبیه ساز هستش