دانلود بازی Super Mario Bros (ماریو قارچ خور)

3431 بازدید
ماریو

سوپر ماریو – Super Mario Bros

سوپر ماریوSuper Mario Bros بدون شک یکی از بهترین ترین بازی های ویدئویی تاریخ است که شهرت جهانی آن بی نظیر است. سوپر ماریو را می توان پرچم دار تمام بازی های کنسول میکرو دانست. این بازی زیبا و خاطره انگیز توسط کمپانی ژاپنی Nintendo طراحی شده بود.

این بازی در کشور ما به اسم قارچ خور شناخته می شود. این نسخه از بازی را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن در صفحه نمایش های بزرگ اجرا کنید. و هیچ مشکلی برای اجرا در ویندوز 10، ویندوز 8 و ویندوز 7 ندارد.

آموزش اجرای بازی :

  1. برای دانلود بازی به بخش باکس دانلود بروید.
  2. پس از دانلود، باید بازی را وارد شبیه ساز کنید در واقع برای اجرای بازی های میکرو در کامپیوتر باید از شبیه ساز استفاده کرد، پیشنهاد می شود از شبیه ساز Mesen استفاده کنید. آموزش اجرای بازی در نرم افزار Mesen
  3. اجرای بازی در بالاترین رزولوشن و بالاترین کیفیت با شبیه ساز Mesen آموزش داده شده است.
  4. سعی شده آموزش جامع و کاملی برای اجرای بازی های میکرو ازجمله سوپر ماریو در کامپیوتر برای شما قرار داده شود، امیدوارم از انجام این بازی لذت ببرید.

عکس هایی از بازی :

mario bros mario bros mario bros mario bros

گیم پلی بازی :

مشاهده ویدیو در یوتیوب

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=4028

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزا های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود بازی Super Mario Bros (ماریو قارچ خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.