دانلود سیو بازی GTA San Andreas

5587 بازدید
سیو کامل بازی GTA San Andreas

سیو مرحله به مرحله بازی GTA San Andreas :

معمولا در بازی ها مراحلی وجود دارند که به هر دلیلی نمیتوانیم از آن عبور کنیم، یا به خاطر استفاده از بازی های کرکی بعضی مراحل به درستی اجرا نمی شوند و بازی کرش می کند. راه حل دانلود سیو بازی و عبور از آن مرحله است، بازی جی تی ای سن آندریاس که در ایران به جی تی ای 5 معروف است هم از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است برخی مراحل بازی برای ما به شدت سخت باشد یا دوست نداشته باشیم آن مرحله را انجام دهیم با استفاده از سیو مرحله به مرحله بازی GTA San Andreas می توان به راحتی آن مرحله را رد کرد.

سیو کامل بازی GTA San Andreas :

بازی ها علاوه بر مراحل اصلی شامل مراحل فرعی نیز می شوند، معمولا مراحل فرعی تحت شرایط خاص عمل می کنند یا زمان زیادی از گیمر باید صرف انجام این مراحل شود و همچنین بازی ها برای آزاد سازی برخی آپشن ها نیازمند انجام برخی عملیات ها و مهارت های خاص است که ممکن است ما از آن خبر نداشته باشیم یا توانایی انجام آن را نداشته باشیم. در سیو کامل بازی GTA San Andreas تمامی مراحل اصلی و فرعی انجام شده است و تمامی آپشن های بازی نیز فعال شده است تا شما بتوانید از سیو 100 درصد بازی GTA San Andreas لذت ببرید.

چگونه سیو را روی بازی GTA San Andreas نصب کنم؟

فولدر بازی GTA San Andreas (جی تی ای 5) به صورت پیشفرض در پوشه Documents قرار دارد. در قسمت Documents نیز پوشه GTA San Andreas User File قرار دارد که سیو ها را باید در آن جایگذاری کنید. در انتهای متن مسیر قرارگیری سیو را برای شما قرار داده ایم فقط به جای قسمت “Your Username” یوزر نیم ویندوز خود که همان نام ویندوز است را قرار بدهید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله نصب سیو روی بازی GTA San Andreas نیز آموزش داده شده است

C:\Users\“Your Username”\Documents\GTA San Andreas User File

  1. از طریق بخش باکس دانلود فایل سیو را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید.
  2. وارد فولدر Documents شوید.
  3. در قولدر Documents فولدر دیگری به نام GTA San Andreas User File را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  4. فایل سیو را که قبلا دانلود کرده بودید، کپی کرده و در فولدر GTA San Andreas User File جایگذاری کنید.
  5. حالا سیو روی بازی فعال شده است و می توانید از آن استفاده کنید.
  6. سیو ها با نام GTASAsfX.b ذخیره می شوند.(جای X عدد 1 تا 8 قرار می گیرد که معنی آن ترتیب قرارگیری سیو ها در قسمت لود سیو بازی است)
  7. سیو ها روی نسخه کرکی و فارسی بازی جی تی ای سن آندریاس تست شده است.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط به این بازی وارد صفحه بازی GTA San Andreas شوید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5449

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

2 نظر در مورد دانلود سیو بازی GTA San Andreas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *