دانلود بازی Winning Eleven 2018

3534 بازدید
Winning-Eleven 2018

مرور خاطرات با سری بازی های Winning Eleven

Winning Eleven یکی از پرافتخار ترین و محبوب ترین بازی های کنسول محبوب سونی؛ پلی استیشن ۱ بوده است. کمتر کسی است که نام بازی Winning Eleven را نشنیده باشد، یک بازی که گرافیک فوق العاده ای ندارد و از زمان تولید آن بیش از 20 سال می گذرد اما هنوز هم طرافدارن زیادی دارد.

Winning Eleven یک بازی قدیمی و نوستالژیک است که یادآور روز های شیرین و خوش کودکی و نوجوانی ماست، برای ما بازی Winning Eleven یک تفریح همیشگی و لذت بخش به حساب می آمد. شرکت کونامی با ساخت سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای و محبوب در صنعت بازی های کامپیوتری تبدیل کند.

از بازی Winning Eleven نسخه های زیادی منتشر شده است که جدید ترین آن مربوط به جام جهانی 2018 است. در واقع نسخه Winning Eleven 2018 نیز تولید و منتشر شده است.(غیر رسمی) این نسخه شامل تیم های جام جهانی 2018 روسیه است و تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد و بازیکنانی نظیر علیرضا جهانبخش ، سامان قدوس ، علیرضا بیرانوند و … در آن حضور دارند

این نسخه از بازی مشکل صدا ندارد اما صدای گزارشگر حذف شده است. این نسخه از بازی را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن در صفحه نمایش های بزرگ اجرا کنید. این نسخه از بازی مشکلی برای اجرا در ویندوز 11، ویندوز10، ویندوز 8 و ویندوز 7 ندارد.

سایر نسخه های بازی:

دانلود بازی Winning Eleven 3 (فوتبال 98)

آموزش اجرای بازی :

برای اجرای بازی های پلی استیشن 1 در کامپیوتر باید از شبیه ساز استفاده کرد، پیشنهاد می شود از شبیه ساز ePSXe استفاده کنید.

برای مشاهده آموزش، مطلب آموزش اجرای بازی های پلی استیشن 1 در کامپیوتر و برای دانلود شبیه ساز، مطلب دانلود شبیه ساز ePSXe را مشاهده کنید.

عکس هایی از بازی فوتبال Winning Eleven 2018 :

Winning-Eleven 2018 Winning-Eleven 2018 Winning-Eleven 2018 Winning-Eleven 2018

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=3655

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

3 نظر در مورد دانلود بازی Winning Eleven 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    نرم‌افزار شبیه سازی روی کامپیوتر نصب کردم وارد بازی درایور2 شدم و ذخیره کردم .
    اما بازی لود نمیشه .
    حتی داخل بازی بودم دکمهescرو زدم.
    وارد قسمتrun_load state (f)شدم
    Slot1تا5غیر فعال بود

    1. سلام وقت بخیر باید از شبیه ساز اندروید استفاده کنید نرم افزار ePSXe نسخه اندروید هم داره به زودی آموزش اجرای بازی پلی استیشن در اندروید رو هم آموزش خواهیم داد