دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition

818 بازدید
جنگهای صلیبی

بازی جنگ های صلیبی – Stronghold:Crusader

کمتر کسی است نام بازی جنگ های صلیبی را نشنیده باشد بازی قلعه یا Stronghold:Crusader که در ایران به جنگهای صلیبی شناخته می شود حتی در میان نسل جدید و جوان که بازی های پر زرق و برق و با گرافیک بالا را تجربه کرده اند هم نا آشنا نیست.این بازی در سال 2002 عرضه شد، بازی Stronghold در سبک استراتژیک و شبیه سازی می باشد، که توسط استودیو FireFly Studios طراحی و منتشر شده است. محبوبیت شدید این بازی باعث شد تا FireFly Studios نسخه آپدیت شده و بهینه شده آن را با نام Stronghold Crusader HD Enhanced Edition منتشر کنند.این نسخه شامل 16 رئیس قبیله است.

در Stronghold Crusader HD با گرافیک های جدید با وضوح بالا، کنترل بیشتری بر سربازان خود نسبت به قبل دارید. نمای جدید میدان نبرد HD به شما امکان می‌دهد بزرگنمایی کنید و در زمان واقعی، با کل نقشه روی یک صفحه، بازی کنید. در حالی که از پشت دشمن را در کنار خود قرار می دهید، روی دروازه های قلعه پیشروی کنید، وانمود کنید که عقب نشینی کرده اید و دشمن خود را به دام مرگبار هدایت کنید یا فقط بنشینید و ویرانی را تماشا کنید.

هر دو نسخه Stronghold Crusader و Stronghold Crusader Extreme در Stronghold Crusader HD گنجانده شده اند. Extreme دقیقاً مانند Stronghold Crusader اصلی بازی می کند، فقط با چند مورد اضافه.

بیراه نیست اگر بگوییم دوبله فارسی این بازی از مهمترین دلایل ماندگاری و محبوبیت آن است، جمله “سرباز کماندار عرب” در ذهن های ما ثبت شده است، بی شک می توان گفت این دوبله، یکی از ماندگار ترین دوبله ها در تاریخ بازی های رایانه ای در کنار دوبله بازی GTA San Andreas است.

دوبله فارسی جنگ های صلیبی:

این نسخه از بازی که برای شما قرار داده ایم نسخه اصلی و زبان انگلیسی بازی است اما جای نگرانی نیست دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی به همراه آموزش نصب آن را می توانید در مطلب دانلود صوت دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی، دنبال کنید.

سیستم مورد نیاز بازی جنگ های صلیبی :

OS: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: Pentium® III 500 mhz
Memory: 128 MB RAM
Graphics: 64MB DirectX 8.1 Compatible
DirectX: Version 8.1
Hard Drive: 850 MB available space
Sound Card: DirectX 8.1 Compatible
Additional Notes: GameRanger software will be installed for mutiplayer matchmaking support

تصاویری از محیط بازی جنگ های صلیبی :

جنگهای صلیبی جنگهای صلیبی جنگهای صلیبی جنگهای صلیبی جنگهای صلیبی

برای مشاهده سایر مطالب مربوط به این بازی وارد صفحه بازی جنگ های صلیبی شوید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5702

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

10 نظر در مورد دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام وقت بخیر
      این نسخه که قرار دادیم نسخه 1.4 هستش یعنی اخرین نسخه و کاملترین نسخه موجود، 16 تا رئیس قبیله داره که به صورت کامل هم ترجمه و دوبله شده و ترجمه رو به صورت جدا میتونید دانلود و نصب کنید
      کرک هم لازم نداره بازی خودش کرک شده و فقط کافیه نصبش کتید

    1. سلام برای دانلود بازی جنگ های صلیبی و کار کردن لینک ها اگر از افزونه های بلاک پاپ آپ و تبلیغات استفاده می کنید اون رو غیر فعال کنید

    1. سلام وقت بخیر

      این نسخه بازی جنگ های صلیبی کامل هستش و روی سیستم ضعیف هم چک شده و هیچ خطایی نداشته

  1. سلام وقت بخیر
    من بازی رو دانلود کردم ولی وقتی باز میشه تمام صفحه نیست و نمیشه درست بازی کرد چیکار باید کرد