رفع ارور binkw32.dll

3705 بازدید
binkw32.dll error

آموزش رفع ارور binkw32.dll

ارور هایی که دارای پسوند dll هستند معمولا به خاطر نصب نبودن پیش نیاز ها نمایش داده می شوند، این ارور ها به راحتی رفع می شوند و مشکل بزرگی به حساب نمی آید.
پس اگر در هنگام اجرای بازی یا نرم افزار موردنظر با ارور binkw32.dll مواجه شده اید، مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

(بهتر است پس از انجام هر روش سیستم خود را ریستارت کنید)

روش اول:

آخرین نسخه نرم افزار RAD Video Tools را دانلود و نصب کنید.
برای نصب RAD Video Tools وارد این سایت شده و The RAD Video Tools را دانلود و نصب کنید

روش دوم:

از نرم افزار DLL-Files Fixer و All in One Runtimes استفاده كنيد.
نرم افزار DLL-Files Fixer فایل های dll که در ویندوز وجود ندارد را جایگزین می کند. نرم افزار All in One Runtimes نیز پیش نیاز های لازم را نصب می کند.
این دو نرم افزار می توانند در رفع مشکل dll به شما کمک کنند.

روش سوم:

این خطا ممکن است به خاطر مشکل در نصب یا حذف فایل توسط آنتی ویروس رخ دهد.
پس برنامه را با خاموش کردن آنتی ویروس کرک کنید. اگر پس از کرک، باز هم مشکل رفع نشد و امکان نصب مجدد برنامه را هم ندارید روش بعدی را انجام دهید.

روش چهارم:

نمایش ارور dll در بعضی از بازی ها و نرم افزار ها، بخاطر نبودن فایل dll در ویندوز نیست بلکه نبودن آن در فولدر محل نصب بازی است.

ابتدا فایل مربوطه که در باکس دانلود برای شما قرار داده ایم را دانلود کنید، بعد از استخراج فایل فشرده، محتویات آن را در فولدر محل نصب بازی یا نرم افزار جایگذاری کنید و در آخر سیستم خود را ریستارت کنید.

فولدر محل نصب بازی / نرم افزار کجاست؟

روش پنجم:

احتمالا این ارور به خاطر خرابی یا نبودن فایل dll در ویندوز رخ داده است، پس باید فایل را دانلود و در مسیر مشخص شده جایگذاری کنید.

پس فایل مربوطه که در باکس دانلود برای شما قرار داده ایم را دانلود کنید، بعد از استخراج فایل فشرده، محتویات آن را در مسیری که برای شما مشخص شده است جایگذاری کنید و در آخر سیستم خود را ریستارت کنید.

در ويندوز 32 بيتی فايل 32 بيتی را دانلود كنيد، و آن را در مسیر C:\Windows\System32 جایگذاری كنيد.

در ويندوز 64 بيتی فايل 32 بيتی را دانلود كنيد، و آن را در مسیر C:\Windows\System32 و  C:\Windows\syswow64 جايگذاری كنيد.

ویندوز من چند بیتی است؟

با ارور dll ديگری مواجه شده ام:

اگر بعد از رفع این ارور با ارور دیگری روبرو شده اید یا به دنبال رفع ارور dll دیگری هستید با ورود به صفحه dll Errors سایر راه حل های رفع ارور dll را مشاهده کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=3965

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

2 نظر در مورد رفع ارور binkw32.dll

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام . من با ذکر 20 تا صلوات چند تا از مطالب شما رو با ذکر نام منبع کپی کردم.آیا اشکال داره؟توی وبلاگم گذاشتم

    1. سلام وقت بخیر
      هدف این سایت و خود من تنها و تنها رفع مشکل هستش اگر شما در نشر مطالب به من کمک میکنید نه تنها اشکالی نداره بلکه بابت این همیاری از شما تشکر هم خواهم کرد
      “به اشتراک گذاشتن مطالب این سایت هیچ منعی ندارد”