تاثیر استفاده از جم در بازی محبوب براول استارز چیست؟

3144 بازدید
خرید جم براول استارز

تاثیر استفاده از جم در بازی محبوب براول استارز چیست؟

بازی های قابل نصب بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید و iOS، به سرعت در حال تولیدند و این کیفیت بازی و مراحل آن است که می تواند افراد را به نصب و بازی کردن آن تشویق کند. در میان این بازی های دیجیتالی، براول استارز یا جنگ ستارگان برای گیمرها نام آشناست.

این نام آشنایی را به واسطه محبوبیت و تعداد نسخه هایی که بر روی گوشی ها نصب می شود را می توان فهمید. در براول استارز جم بر روند بازی گیمر بسیار تاثیر گذار است که این تاثیرات در طول مقاله ذکر خواهد شد.

آشنایی با بازی زیبای براول استارز

بازی براول استارز یا همان جنگ ستارگان توسط یک شرکت معتبر به نام سوپر سل به بازار عرضه گردیده است که سابقه آن در تولید بازی های دیجیتالی درخشان است. یک بازی با هیجان بالا که در هر مرحله می توانید آیتم های جدید و زیبایی به نمایش گذاشته می شود.

بازی براول استارز کاملا اکشن است و فضای اصلی آن، بر مبنای مبارزه های تیمی و پیروز شدن است. شما باید در این بازی سرعت عمل داشته باشید و با استفاده از ایده های متنوع پیروزی را در بازی ها نصیب خود کنید. در روند مسابقه و لذت بردن از آن، عنصر جم و جمع آوری آن را فراموش نکنید زیرا استفاده از آن بازی را جذاب تر می کند.

تعریف جم براول استارز

زیبایی بازی ها به این است که برای به دست آوردن و استفاده از امکانات جدید بازی، تلاش کرد، معمولا سازنده بازی همه تجهیزات را در بازی قرار نداده است و در هر مرحله می توان برخی از این آیتم ها را به دست آورد یا خریداری کرد. برای خرید در بازی براول استارز یک واحد پولی وجود دارد که نام آن جم می باشد.

جم یک ارز است که تنها در فضای بازی معنا پیدا می کند و استفاده آن نیز در بازی است. برای گیمرها جم از اهمیت بالایی برخوردار امی باشد و همواره به تعداد داشته های جم خود می افزایند چرا که در صورت استفاده از آن بازی، جذاب تر خواهد شد. در قسمت بعد با جزئیات این تاثیرات بیشتر آشنا خواهید شد.

جم و تاثیر آن بر بازی براول استارز

همان طور که گفت شد، جم یا الماس واحد پولی در بازی جنگ ستارگان می باشد که استفاده از آن در بازی حتمی است زیرا بر روند بازی تاثیر دارد. تاثیراتی که جم و استفاده آن بر بازی دارد، عبارتند از:

  1. براول استارز دارای براولرها و شخصیت های مختلفی در بازی است که در شروع بازی همه آن ها را در اختیار گیمر قرار نمی دهد و با انجام بازی و رفتن به مراحل بعد، از طریق پرداخت جم امکان خرید آن ها را فراهم می آورد. مبارزه با نیروهای مختلف با قدرت های متفاوت، جذابیت بازی را بالا می برد.
  2. در بازی جنگ ستارگان جعبه هایی وجود دارد که خرید آن ها امتیازاتی را برای گیمر به دنبال دارد که در ازای پرداخت جم، می توان این جعبه ها را خریداری کرد. نام این جعبه ها Brawl box می باشد.
  3. خرید تجهیزات و وسایل جدید برای نیروها آن ها را قدرتمند می کند و پیروزی را به همراه دارد. در ازای دادن تعدادی جم یا الماس نیروهای خود را تجهیز می کنید.
  4. به کمک جم می توان در رقابت های مهم robo rumble شرکت کرد و در طول گذراندن مراحل آن، جم به دست آورد. جم های زیادی از این روش نصیب گیمر می شود.
  5. به واسطه جم token doubler را بخرید تا در صورت دریافت توکن، تعداد آن ها را دو برابر کنید.

مراحل به دست آوردن جم براول استارز

گفته های قسمت قبل نشان از اهمیت جم و استفاده آن در طول بازی دارد که کاملا بازی را تحت تاثیر خود قرار می دهد بنابراین گیمرها به دنبال راه هایی برای افزایش این ارز بازی هستند تا از بازی براول استارز که سرتاسر هیجان است، لذت ببرند. افزایش جم دارای روش های رایگان و غیر رایگانی است که در زیر این روش ها توضیح داده شده اند.

روش های رایگان

این روش ها در طول بازی اتفاق می افتند و گیمر باید بازی را به خوبی انجام بدهد تا بتواند جم را به طور رایگان دریافت نماید. روش های رایگان به دست آورن جم براول استارز عبارت است از:

  • در طول بازی جعبه هایی به طور اتفاقی وجود دارد که در آن ها تعدادی جم وجود دارد، اگر به موقع به این جعبه ها برسید می توانید تعدادی جم را به دست آورید.
  • گذر از لول های قبلی و رفتن به مرحله و لول بعدی جم را به همراه دارد. این روش به گیمر و نحوه بازی او بستگی دارد که هر چه سریع تر لول خود را تغییر دهد، جم های بیشتری دریافت خواهد کرد.

روش غیر رایگان

در بازی براول استارز یک فروشگاه وجود دارد که می توانید با پرداخت پول دنیای واقعی، جعبه های جم با تعداد معین را خریداری کنید. این روش برخلاف روش های رایگان، سریع اتفاق می افتد و می توانید به راحتی جم خود را افزایش دهید و از آیتم های مختلف بازی بهره ببرید.

لازم به ذکر است که این پرداخت های درون برنامه ای برای گیمرهایی که در ایران قرار دارند، چندان مناسب نیست زیرا بنا به دلایلی چون تحریم خرید جم براول استارز از طریق پرداخت درون برنامه ای سخت است، اما نگران نباشد وب سایت هایی هستند که به عنوان واسطه این کار را انجام می دهند و شما می توانید در ازای پرداخت مبالغی مشخص، جم خریداری کنید.

مزایای استفاده از جم در بازی براول استارز چیست؟

شما میتوانید به وسیله جم Brawl stars اسکین ها و براول پس را خریداری کنید، صندوق های بازی را باز کنید و سکه خریداری کنید. در واقع برای بهره مند شدن از تمام امکانات بازی باید از جم Brawl stars استفاده کنید.

جم براول استارز در واقع برای بازی شما مانند یک میانبر عمل میکند که براولر شما قدرتمند میکند تا بتواند هر چه سریع تر حریفان خود را از بین برده و بازی شما را به سمت صعود به مراحل بالاتر ببرد. سوپر سل بسته های متنوعی از جم براول استارز برای بازیکنان خود فراهم کرده است که شما میتوانید تمام بسته های جم Brawl stars را در این صفحه مشاهده کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=4993
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تاثیر استفاده از جم در بازی محبوب براول استارز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.