دانلود بازی The Driver Syndicate

3788 بازدید
بازی The Driver Syndicate

The Driver Syndicate (DrvSyn) یک بازی تعقیب و گریز ماشین است که از سری بازی های Driver الهام گرفته شده است. توسعه این پروژه در سال 2014 توسط Soapy آغاز شد. درایور سندیکا در سال 2019 با بیستمین سالگرد سری Driver و بوجود آمدن سازندگان محتوا در ساخت ویدیو های گیم پلی در YouTube و همچنین پیشرفت مداوم توسعه و به روزرسانی های بازی ، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

هدف از این بازی به دست آوردن احساس بازی های کلاسیک Driver و Driver 2 با گرافیک و سرعت بهتر است. سال های زیادی از انشتار نسخه های دوست داشتنی درایور می گذرد اما هیچ نسخه جدید از آن منتشر نمی شود ، سندیکا به عنوان جانشین سری درایور که هر طرفدار قدیمی درایور باید آن را امتحان کند ، برجسته می شود!

سندیکا با موتور گرافیکی خود کار می کند ، به دلیل مناسب بودن برای بازی ، کاربر می تواند به شدت درگیر تولید محتوای جدید باشد. Soapy همچنین یک ویرایشگر ایجاد کرد تا به کاربر اجازه دهد شهر های جدیدی برای سندیکا و همچنین اتومبیل ها و صداهای جدید ایجاد کند.

سایر نسخه های بازی:

محبوبیت سری بازی های درایور باعث شده علاوه بر نسخه های رسمی، نسخه های غیر رسمی زیادی از آن منتشر شود، برای مشاهده سایر نسخه های بازی درایور مطلب مجموعه بازی های درایور را مشاهده کنید. همچنین اگر مشکلی در اجرا یا نصب بازی دارید و یا درخواست سایر نسخه های بازی را دارید از طریق بخش درخواست رفع ارور آن را با ما در میان بگذارید.

بازی The Driver Syndicate به طور ویژه از بازی درایور 1 الهام گرفته است.

امکانات بازی The Driver Syndicate:

مکانیک و هندلینگ رانندگی خودرو با الهام از سری DRIVER، مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک، بازی در زمان های مختلف (غروب ، روز ، طلوع یا شب) و آب و هوای (خشک ، باران) مختلف.
بستر مدینگ باز: ماموریت ها ، شهرها ، وسایل نقلیه و حالت های بازی خود را ایجاد کنید.

مود بازی The Driver Syndicate:

قابلیت فوق العاده این بازی امکان نصب مود است، سایت رسمی بازی مود های مختفلی برای بازی ارائه کرده است همچنین کاربران با استفاده از ویرایشگر بازی، می توانند مود های مورد نظر را بسازند. شما می توانید ماشین، جاده، شهر و هرچیزی که بخواهید بسازید و از بازی لذت ببرید.

آموزش دانلود مود و نصب آن روی بازی به زودی قرارداده می شود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows 7 32 bit (x86) or newer Windows OS
Multi-core CPU – e.g. Intel Core 2 Duo E8400 or greater/equivalent
Compatible DirectX9.0c Shader Model 3.0 GPU
512 MB RAM
Keyboard, Mouse or Gamepad

دانلود بازی The Driver Syndicate :

برای دانلود بازی The Driver Syndicate که به صورت رایگان منتشر شده است و نیازی به کرک و فعال ساز ندارد بهتر است از سایت سازنده اقدام نمایید تا علاوه بر سالم بودن از بابت دانلود آخرین نسخه نیز اطمینان حاصل کنید. اما با این وجود ما نسخه از بازی را در باکس دانلود قرار داده ایم که می توانید آن را دانلود کنید.

  1. از طریق لینک روبرو وارد سایت سازنده بازی شوید. driver-syndicate.com
  2. در بخش Installation روی دکمه حاکستری رنگ Download Installer on Google Drive کلیک کنید.
    آموزش دانلود بازی The Driver Syndicate
  3. در برگه Google Drive روی دکمه آبی رنگ که در زبان فارسی با نام بارگیری و انگلیسی با نام Download وجود دارد، کلیک کنید.
  4. پس از کلیک وارد برگه ای دیگر می شوید که با کلیک بر روی دکه آبی رنگ  که در زبان فارسی با نام به هر حال بارگیری شود و انگلیسی با نام Download anyway وجود دارد، کلیک کنید تا بازی دانلود شود.

آموزش نصب بازی The Driver Syndicate :

  1. پس از دانلود، فابل نصب کننده را اجرا کنید.
  2. در صفحه اول وارد صفحه خوش آمد گویی می شوید،برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  3. در صفخه Information اطلاعاتی در مورد بازی و ورژن آن نمایش داده می شود، برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  4. در صفحه Select Destination Location با کلیک روی Browse محل نصب بازی را مشخص کنید، پیشنهاد می شود محل نصب پیش فرض بازی را تغییر ندهید. برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  5. در صفحه Select Components می توانید تیک گزینه های موجود را فعال کنید و یا بردارید. اگر تیک گزینه اول فعال باشد در انتهای نصب دو برنامه جانبی دیگر نیز باید نصب شوند.برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  6. در صفحه Select Start Menu Folder نیز پیشنهاد می شود تنظیمات را تغییر ندهید و برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  7. در صفحه Select Additional Tasks تیک گزینه Create a desktop shortcut را فعال کنید تا شوزتکات بازی در دسکتاپ ساخته شود. برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  8. در صفحه Ready to Install اطلاعاتی در مورد نصب بازی به شما می دهد، برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  9. در صفحه Installing نیز منتظر بمانید تا پروسی نصب به اتمام برسد.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  10. پس از اتمام پروسه نصب وارد صفحه Information نیز اطلاعاتی در مورد بازی به ما می دهد، برای ادامه نصب روی Next کلیک کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate
  11. در انتها نیر با کلیک روی Finish صفحه نصب بسته می شود و می توانید بازی را اجرا کنید.
    آموزش نصب The Driver Syndicate

تصاویری از محیط بازی The Driver Syndicate :

محیط بازی The Driver Syndicate محیط بازی The Driver Syndicate محیط بازی The Driver Syndicate محیط بازی The Driver Syndicate محیط بازی The Driver Syndicate

گیم پلی بازی The Driver Syndicate :

بزودی

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5351

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

10 نظر در مورد دانلود بازی The Driver Syndicate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ممنون واقعا شوکه کننده بود فکر نمیکردم با این سرعت در سایتتون ببینمش ولی متاسفانه بازی رو باید روی لینک جدا قرار بدهید سایت اصلی فیلتر شده

  2. شما که گفتی تا شب باید درستش کنم پس چی شد الان چندین روز هست داره میگذره فقط باید فایل نصبی بازی رو در یک هاست دانلود قرار بدید همین اگر خواستید چند تا معرفی کنم

  3. سایت شما واقعا عالی هستش هیچ سایتی ندیدم که به اندازه شما به نظر مردم اهمیت بده اینو جدی میگم باوجود اینکه در بعضی موارد تاخیر دارید ولی باز هم از سایت های دیگه خیلی بهترهستید لطفا اموزش نصب ماشین جدید ساخت مرحله و نصب نقشه رو قرار بدهید اینها رو خود من هم بلد نیستم The Driver Syndicate بخصوص ساخت مرحله خیلی مهمه تنها بدی این بازی اینه که مراحل کمی داره و باید خودمون طراحی کنیم

    1. سلام وقت بخیر
      تشکر از نظر انرژی بخشتون در مورد وبسایت ارور، در مورد آموزش طراحی ماشین و نقشه و مرحله متاسفانه وقت کافی نداریم و اگر بخواهیم بیشتر تمرکز خودمون رو روی بازی بزاریم از هدف اصلی سایت یعنی ارور به دور خواهیم شد به همین دلیل احتمالا برنامه ای برای این نخواهیم داشت. اما این رو بدیونید بسیاری از یوتیوبرها و سایت اصلی بازی نقشه ها مراحل و ماشین های زیادی رو منتشر کرده اند که میتونید دانلود و نصب کنید.

  4. ولی شما برای همین مطلب نوشتی آموزش دانلود مود و نصب آن روی بازی به زودی قرارداده می شود پس چی شد؟؟؟!!! در هر صورت تشکر میکنم تا همینجا هم خیلی به نظرات من اهمیت دادید ممنون

    1. بله دانلود و نصب مود رو بزودی قرار میدیم ولی ساختن مپ و نقشه رو متاسفانه نمیتونیم. البته به دلیل قطعی شدید برق فعلا امکان قرار دادن پست جدید هم نداریم تمام برنامه ریزی هام بهم ریخته

  5. من نصب مود این بازی رو یاد گرفتم چون خیلی تاخیر داشتید و تقریبا ماجرای نصب مود رو کنار گذاشتید گفتم یاد بدم باید به محل نصب بازی برید و پوشه Addons رو باز کنید بعد مودی که دانلود کردید رو از حالت فشرده خارج کنید و به این پوشه انتقال دهید و داخل بازی برید و به قسمت setting و Addons بروید و مود را در حالت on قرار دهید حالا مود روی بازی اجرا شده و میتوانید از ان لذت ببرید نکته مهم باید حتما بعد از استخراج مود از حالت فشرده مود با پوشه انتقال داده بشه یعنی نباید فایل ها رو از پوشه خارج کنید و بعد به پوشه Addons انتقال دهید و بعضی از مود ها بعد از استخراج در چند پوشه داخل هم قرار دارند شما باید فقط اخرین پوشه ای که مود ها در ان قرار دارد را به Addons انتقال دهید وگرنه مود اجرا نمیشه دو مود بصورت پیش فرض در Addons قرار داره شما مود های جدید رو باید دقیقا مثل اونها در Addons قرار دهید با تشکر از سایت خوبتون