دانلود REDRIVER2

5512 بازدید
دانلود REDRIVER2

REDRIVER2 چیست؟

بازی درایور 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۱منتشر شد وهیچ گاه نسخه ای رسمی برای درایور 2 روی پلتفرم ویندوز منتشر نشد، پیشتر برای اجرای بازی درایور 2 روی کامپیوتر از شبیه ساز استفاده می کردیم. اما جمعی از طرفداران بازی درایور 2 دست به کار شدند و نسخه ی کامپیوتر بازی درایور 2 را ساخته و تحت عنوان REDRIVER2 منتشر کردند. REDRIVER2 در واقع یک پورت برای کامپیوتر ایجاد می کنند که قابلیت اجرای بازی درایور 2 با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. سازنده REDRIVER2 به دلیل قوانین کپی رایت دیتا بازی را انتشار نداده اند و باید دیتا بازی را جداکانه دانلود کنید، دیتا بازی همان دیسک ها هستند که ما لینک های دانلود آن را برای شما قرار داده ایم.

دانلود بازی REDRIVER2

هنوز نسخه نهایی REDRIVER2 منتشر نشده است و سازندگان آن در حال تکمیل و نهایی کردن آن هستند، پس برای دانلود پیشنهاد می کنیم از صفحه ی گیت‌ هاب مربوط به آن، بازی را دانلود کنید. در ادامه آموزش اجرای بازی درایور2 را قرار داده ایم و لینک دانلود نسخه مربوطه را نیز در باکس دانلود قرار داده ایم اما بهتر است با استفاده از روش زیر آخرین نسخه بازی REDRIVER2 را دانلود کنید.

  1. از طریق لینک روبرو وارد صفحه تگ گیت هاب بازی REDRIVER2 شوید. github.com/OpenDriver2/REDRIVER2
  2. در صفحه تگ روی گزینه Download آخرین نسخه منتشر شده کلیک کنید.
    دانلود بازی REDRIVER2
  3. در صفحه releases بخش Assets را پیدا کنید و در آن روی نسخه ویندوز با لینوکس کلیک کنید تا REDRIVER2 دانلود شود.

آموزش اجرای بازی REDRIVER2

همانطور که در ابتدا گفتیم سازندگان REDRIVER2 به دلیل قوانین کپی رایت دیتا بازی را برای دانلود قرار نداده اند، REDRIVER2 تنها زمانی بازی را اجرا می کند که یا از دیسک های بازی استفاده کنید و یا فایل ISO یا BIN بازی را دانلود کنید، در مطلب دانلود بازی درایور 2 فایل BIN هر دو دیسک بازی درایور2 قرار داده شده است. شما ابتدا باید آن را دانلود کنید و سپس با آموزش همراه شوید.
با کلیک روی دانلود بازی درایور 2 وارد صفحه درایور2 شده و در بخش باکس دانلود فایل BIN بازی را دانلود کنید.

  1. پس مرحله اول برای اجرای بازی درایور 2 روی کامپیوتر دانلود REDRIVER2 و دانلود فایل BIN بازی درایور 2 است.
  2. پس از دانلود آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.
  3. نام فایل های BIN بازی درایور2 را تغییر دهید، اسم دیسک اول را به Driver2CD1 و اسم دیسک دوم را به Driver2CD2 تعییر دهید.
  4. فایل های BIN را کپی و در فولدر install که در فولدر REDRIVER2 قرار دارد جایگذاری کنید.
  5. پس از انتقال فایل ها به فولدر install برنامه Launcher.exe را اجرا کنید. (قبل از انجام فرایند نصب حتما نرم افزار Java SE Runtime را دانلود و نصب کنید. عدم نصب Java SE Runtime باعث می شود بازی ناقص نصب شود)
  6. در مرحله بعد روی Setup Wizard کلیک کنید.
  7. در بخش installation media با کلیک روی Choose بخش CD1 image مسیر دیسک اول و Choose بخش CD2 image مسیر دیسک دوم را انتخاب کنید
  8. تیک گزینه های Extra options را فعال کنید و روی Install کلیک کنید.
  9. دو پنجره کوچک اجرا می شود روی OK کلیک کنید تا با اجرا شدن Cmd بازی درایور2 روی کامپیوتر شما نصب شود.(این مرحله با توجه به سرعت سیستم شما ممکن است زمان بر باشد)
  10. پس از اتمام این مرحله و مشاهده پیام installation completed روی OK کلیک کنید.
  11. هنوز کار تمام نشده است حالا روی Configure کلیک کنید و تیک گزینه Run in fullscreen را فعال کنید و روی Save and Close کلیک کنید تا بازی به صورت Fullscreen یا تمام صفحه اجرا شود.
  12. حالا بازی آماده است، شما هم می توانید از طریق Launcher و با کلیک روی Launch Game بازی را اجرا کنید و هم از طریق فایل REDRIVER2.exe بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

اگر توضیحات بالا برای شما نامفهوم بوده و نتوانسته اید بازی REDRIVER2 را نصب و اجرا کنید پیشنهاد می شود ویدیو را تماشا و یا دانلود کنید.

 

سایر نسخه های بازی:

محبوبیت سری بازی های درایور باعث شده علاوه بر نسخه های رسمی، نسخه های غیر رسمی زیادی از آن منتشر شود، برای مشاهده سایر نسخه های بازی درایور مطلب مجموعه بازی های درایور را مشاهده کنید. همچنین اگر مشکلی در اجرا یا نصب بازی دارید و یا درخواست سایر نسخه های بازی را دارید از طریق بخش درخواست رفع ارور آن را با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5451

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

8 نظر در مورد دانلود REDRIVER2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. این روش یکم سخته و گیج کننده ولی کیفیت و سرعت بازی درایور تو این حالت خیلی بیشتره، آموزش ویدیویی هم عااالی بود.
    کاش لینک دانلود نرم افزار Java SE Runtime رو هم قرار میدادید

  2. ممنون بالاخره این بازی هم قرار گرفت ولی اون نسخه ای که من دانلود کرده بودم نصبش اسان تره لینکش اخر کامنتم هست فقط باید تمامی فایل ها رو دانلود کنید و در یک پوشه خالی قرار بدید بعدش اون هایی که فشرده هستند رو extract کنید بعد فایل ها رو از پوشه هایی که ساخته شده به پوشه اصلی انتقال بدهید و بازی را از طریقexe redriver2 اغاز کنید برعکس اینکه شما قرار دادید این نصبش خیلی سریع هست و نیازی به نصبJava SE Runtime و فایل های بازی که درسایت قرار دادید هم نداره فقط تنها بدیش اینه که کلیپ های بازی رو نداره
    https://drive.google.com/drive/folders/1ajiaqRYzEmQymEC6tnRW3rr4cEmPsK3M

    1. سلام وقتتون بخیر

      بله درسته اون روش راحت تره حتی من خودم میتونستم نسخه پرتابل بازی رو قرار بدم که بدون نصب اجرا بشه و نیاز به هیچ انتقالی نباشه اما این روش کامله و بازی بدون نقض اجرا میشه. با این روش هم میشه بدون نصب جاوا بازی رو اجرا کرد که همونطور که گفتید نه کلیپ و نه صدای بازی لود نمیشه پس بهتر اینه که با همین روش نصب بشه هر چند پیچیده تر اما کامله، درضمن من میتونستم نسخه پرتابل کامل و بدون مشکل صدا هم قرار بدم ولی حجمش زیاد می شد که قابل آپلود نبود برام.

  3. این هم بخشی از مود های redriver2 که فکر نکنید از خودم گفتم
    مود برفی شدن بازی
    https://drive.google.com/file/d/1uRtJjkU42O9nwZP3bTS5c4OtPPHn7K-z/view
    مود عوض شدن چرخ های ماشین در شهر شیکاگو
    https://github.com/OpenDriver2/REDRIVER2/releases/download/5.41-alpha/beta_wheel_mod.zip
    مود افزایش کیفیت جاده ها در شب
    https://drive.google.com/file/d/1st9zpds67egd0vNXQqcHOfmvkOhkIPha/view
    در اینترنت کلمه redriver 2 mods سرچ کنید بقیش هم پیدا میکنید

    1. ممنون از انتشار لینک ها خودم قصد داشتم مود ها رو قرار بدم اما نه به این زودی :))
      متاسفانه برق اجازه کار نمیده :))

  4. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    من طبق توضیحات بازی را نصب کردم بازی کاملا اجرا میشه اما وقتی دسته را متصل میکنم،دسته رو شناسایی نمیکنه حتی در لانچر هنگام تنظیم دسته بازم پیدا نمیکنه میشه لطفا راهنمایی کنید.