افزایش گرافیک و رزولوشن بازی GTA San Andreas

557 بازدید
بازی Gta sa

بازی GTA San Andreas در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، این بازی در زمان خود دارای گرافیک بسیار بالایی بود، هنوز هم با گذشت سالها بازی دارای گرافیک مطلوبی است اما اندازه و رزولوشن بازی جی تی ای برای نمایشگر های امروزی ساخته نشده است و نمی توان آن را با بالاترین رزولوشن در نمایشگر های بزرگ اجرا کرد و همچنین برخی تصاویر و گرافیک بازی بسیار قدیمی است، در این مطلب برای شما دو پلاگین یا افزونه قرار داده ایم که به راحتی کیفیت و اندازه تصویر بازی GTA Sa  افزایش پیدا می کند و می توان بازی را با بالاترین رزولوشن اجرا کرد.

اگر شما از مانیتوری با رزولوشن 1366×768 استفاده می کنید در نسخه اروجینال و اصلی بازی GTA San Andreas نمی توانید با این اندازه بازی را اجرا کنید و رزولوشن بازی را نمی توانید به دلخواه خود تغییر دهید با استفاده از فایل GTASA.WidescreenFix شما می توانید بازی را با بالاترین رزولوشن اجرا کنید.

همچنین با نصب GTASA.WidescreenFrontend که بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی می توان آن را نصب کرد کیفیت تصاویر و تکسچر بازی افزایش پیدا می کند، این فایل تعییر اساسی در بازی انجام نمی دهد، همانطور که از حجم فایل مشخص است تنها به بهتر شدن کیفیت بازی کمک می کند و نباید انتظار بسیار بالایی از آن داشته باشید.

در تصاویر زیر می توانید تفاوت بازی قبل و بعد از اعمال تغییرات را مشاهده نمایید.

جی تی ای 5

قبل از اعمال تغییرات

جی تی ای 5

بعد از اعمال تغییرات

 

آموزش نصب افزونه ی گرافیکی بازی GTA San Andreas

همانطور که گفتیم این فایل ها نیاز به هیچ برنامه خاصی ندارند و تنها با کپی و جایگداری در فولدر محل نصب این افزونه های افزایش گرافیکی نصب خواهند شد و پس از نصب مشکل کوچک بودن تصویر رفع می شود و کیفیت بازی تا حد زیادی بدون نصب مود افزایش پیدا می کند.

  1. فایل مربوطه را که در باکس دانلود قرار داده ایم، دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
  2. برای رفع مشکل محدودیت رزولوشن محتویات فولدر GTASA.WidescreenFix را در فولدر محل نصب بازی جایگذاری کنید. فولدر محل نصب بازی / نرم افزار کجاست؟
  3. برای بهتر شدن کیفیت تصاویر بازی نیز می توانید محتویات فولدر GTASA.WidescreenFrontend را در فولدر محل نصب بازی جایگذاری کنید.
  4. پس از انجام مراحل معمولا بالاترین رزولوشن اعمال می شود اما اگر تنظیمات اعمال نشد با استفاده از تنظیمات داخل بازی می توانید رزولوشن مورد نظر را اعمال کنید.
  5. برای تغییر تنظیمات Resolution بازی، ابتدا بازی را اجرا کنید.
  6. وارد بخش Options شوید.
  7. گزینه Display Setup را انتحاب کنید.
  8. گزینه Advanced را انتخاب کنید.
  9. حال در قسمت Resolution مقدار را تغییر دهید.(بهتر است گزینه WideScreen را نیز روی ON قرار دهید.)
  10. و در نهایت کلید Enter را فشار دهید تا تغییرات اعمال شود.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط به این بازی وارد صفحه بازی GTA San Andreas شوید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5801

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد افزایش گرافیک و رزولوشن بازی GTA San Andreas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.