آموزش کرک کردن Camtasia Studio 8

2076 بازدید
Camtasia Studio 8

کمتازیا – Camtasia نرم‌افزار تولید و ویرایش محتوای ویدیویی است که توسط شرکت Techsmith ساخته شده و در حال توسعه است. این نرم افزار از دو بخش اصلی تشکیل شده است.

بخش ضبط کننده، یک ابزار برای ضبط و فیلمبرداری از صفحه نمایش است و بخش ویرایشگر، برای تدوین و افزودن محتوا، متن، صدا و جلوه‌ های ویژه به ویدیو است.

آموزش های نرم افزار Camatsia :

سایر آموزش های مربوط به نرم افزار را با کلیک روی Camatsia دنبال کنید. همچنین درخواست آموزش و یا رفع مشکلات خود را با ارسال پیام در بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.

آموزش نصب و کرک Camatsia :

در بخش باکس دانلود، کرک را دانلود کنید و برای مشاهده آموزش کرک کردن نرم افزار کمتازیا ویدیو زیر را تماشا و یا دانلود کنید

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 360

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=160

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد آموزش کرک کردن Camtasia Studio 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *