دانلود نرم افزار PotPlayer

1203 بازدید
PotPlayer

پات پلیر – PotPlayer

PotPlayer یکی از محبوب ترین پخش کننده های صوتی و تصویری است که توسط Daum PotPlayer منتشر شده است. PotPlayer در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. این نرم افزار رایگان است و همچنین از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

تقریبا می توان گفت برنامه PotPlayer از تمامی فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند، کدک های پیشفرض در نرم افزار تقریبا شما را از نصب کدک های اضافی بی نیاز می کند.
امکان شخصی سازی تنظیمات صدا، نور، ترجمه همزمان، سرعت پخش، فونت و زیرنویس و همچنین کلیدهای میانبر امکاناتی است که نرم افزار در اختیار کاربران خود قرار داده است.

آموزش های نرم افزار PotPlayer :

آموزش های مربوط به نرم افزار را با کلیک روی PotPlayer دنبال کنید. همچنین درخواست آموزش و یا رفع مشکلات خود را با ارسال پیام در بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.

رفع مشکل پخش نکردن کدک H265 :

بزودیـــــــــــــــــــ

دانلود و نصب PotPlayer :

  1. برای دانلود، با کلیک روی لینک روبرو وارد سایت پات پلیر شوید potplayer.daum.net
  2. در همان ابتدای صفحه لینک آخرین نسخه نرم افزار PotPlayer قرار داده شده است با توجه به نوع سیستم عامل، نرم افزار را دانلود کنید. (برای سیستم عامل 32 بیتی، نسخه 32 بیت و برای سیستم عامل 64 بیتی، نسخه 64 بیت را نصب کنید )  ویندوز من چند بیتی است؟
  3. برای نصب، فایل دانلود شده را اجرا کنید. در اولین مرحله از شما می خواهد زبان را تعیین کنید. (نرم افزار پات پلیر از زبان فارسی پشتیبانی می کند) پس از انتخاب زبان روی OK کلیک کنید
  4. در مرحله خوش آمد گویی روی Next و یا بعدی در زبان فارسی کلیک کنید.
  5. در صفحه License Agreement با کلیک روی I Agree با قوانین داده شده موافقت کنید.
  6. در صفحه Choose Components توصیه می شود تنظیمات پیشفرض را تغییر ندهید و روی Next کلیک کنید.
  7. در صفحه Chosse Install Location نیز پیشنهاد می شود مسیر نصب را تغییر ندهید و نرم افزار را در مسیر پیشفرض نصب کنید پس روی Next کلیک کنید.
  8. حال منتظر بمانید تا پروسه نصب به اتمام برسد.
  9. در نهایت در صفحه آخر پیشنهاد می شود تیک گزینه های موجود را فعال و روی Close کلیک کنید. البته می توانید تیک را غیر فعال کنید.
  10. اگر تیک را فعال کنید و روی  Close کلیک کنید، نرم افزار به اینرنت وصل می شود و یک سری فایل مورد نیاز را دانلود می کند، سپس مرحله نصب به اتمام می رسد و نرم افزار اجرا می شود.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=4997
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود نرم افزار PotPlayer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.