آموزش دانلود از گوگل پلی استور در کامپیوتر

2489 بازدید
آموزش دانلود از گوگل پلی در کامپیوتر

Google Play Store – گوگل پلی استور

گوگل پلی استور نرم افزار رسمی گوگل است. پلی استور به کاربران این امکان را می دهد به راحتی به برنامه های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن آن را دریافت کنند.

در گوگل پلی جدیدترین بازی ها و برنامه ها را دانلود و در سریع ترین زمان ممکن بروز کنید. اپلیکیشن Google Play Store به صورت پیش فرض بر روی همه دستگاه های اندرویدی نصب است. اما اگر بخواهید برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر و مستقیم دانلود کنید گوگل پلی این امکان را به شما نمی دهد.

چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی استور دانلود کنیم؟

برای دانلود برنامه های اندرویدی از گوگل پلی باید از سایت های واسطه کمک گرفت. در واقع ما لینک اپلیکیشن مورد نظر خود را وارد آن سایت میکنیم و لینک مستقیم برنامه را دریافت خواهیم کرد.

برای دانلود اپلیکشن های اندرویدی از گوگل پلی باید URL (آدرس اینترنتی) برنامه را از سایت گوگل پلی کپی کنید.

مثلا URL اپلیکیشن اینستاگرام به این صورت است : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android&gl=NO
یا مثلا URL اپلیکیشن تلگرام به این صورت است : https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&gl=NOurl site

سایت اول :

apps.evozi.com : وارد این سایت شوید URL اپلیکیشن مورد نظر را که قبلا از سایت گوگل پلی کپی کرده اید، وارد کادر کنید.
روی Generate Download Link کلیک کنید. چند لحظه منتظر بمانید پس از تا URL بررسی شود
پس از پیدا شدن برنامه، دکمه سبز رنگ Click here to download …………….. now در زیر دکمه Generate Download Link ظاهر می شود رو آن کلیک کنید تا اپلیکیشن شما دانلود شود.

سایت دوم :

apk.support : وارد این سایت شوید URL اپلیکیشن مورد نظر را که قبلا از سایت گوگل پلی کپی کرده اید، وارد کادر کنید.
در منو Android اگر موبایل شما قدیمی است و نسخه های جدیدتر برنامه مربوطه با آن سازگار نیست مدل ورژن Android موبایل خود را وارد کنید در غیر این صورت نیازی به تغییر آن از حالت Default نیست.
در منو Device نیز نام برند موبایل خود را وارد کنید.
و روی Generate Download Link کلیک کنید. چند لحظه منتظر بمانید پس از تا URL بررسی شود
پس از پیدا شدن برنامه، کمی به پایین صفحه اسکرول کنید base.apk را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا اپلیکیشن شما دانلود شود. اگر می خواهید اپلیکیشن شما به صورت قایل Zip دانلود شود روی Zip files کلیک کنید و پس از آماده شدن برنامه روی downloadall.zip کلیک کنید تا دانلود شود.

اگر توضیحات بالا برای شما نامفهوم بوده و نتوانسته اید برنامه مورد نظر خود را از سایت گوگل پلی استور در کامپیوتر دانلود کنید، ویدیو را تماشا و یا دانلود کنید.

 

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=2867
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد آموزش دانلود از گوگل پلی استور در کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *