دانلود نرم افزار DNS Jumper

442 بازدید
DNS

DNS یا سیستم نام دامنه، پروتکل اینترنتی است که نام‌ های وب‌سایت‌ های قابل خواندن برای انسان (مانند err0r.ir) را به آدرس‌ های عددی قابل خواندن توسط ماشین تبدیل می‌کند. در برخی موارد، می‌توانید با جایگزین کردن DNS ارائه‌ شده توسط ارائه‌ دهنده خدمات اینترنت، سرعت مرور و یا امنیت خود را بهبود ببخشید. DNS Jumper (نرم افزار آسان و سریع برای تغییر DNS در ویندوز) ابزاری است که این کار را برای شما آسان می کند.

در واقع تنها با یک کلیک می توانید از بین DNS های ارائه‌ شده توسط ارائه‌ دهنده خدمات اینترنت(DNS گوگل، DNS کولدفلر، DNS Comodo و …)، سریعترین آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید DNS های دلخواه خود مثل DNS شکن را به نرم افزار اضافه کنید.

DNS Jumper

تصویری از محیط نرم افزار DNS Jumper

قابلیت های نرم افزار DNS Jumper

DNS را می توان به صورت دستی و بدون هیچ نرم افزار اضافی تغییر داد(آموزش تغییر DNS در ویندوز) اما فرایند انجام این کار ممکن است برای همه آسان نباشد یا اینکه بخواهیم دفعات زیادی DNS را تغییر دهیم و انجام دستی این کار کمی زمان بر است با نرم افزار DNS Jumper به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توانیم DNS را تغییر دهیم، از قابلیت های نرم افزار DNS Jumper می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. از زبان پارسی پشتیبانی می کند.
  2. امکان ثبت DNS روی کارت شبکه انتخابی و یا تمامی کارت شبکه.
  3. امکان حذف و اضاقه لیست DNS.
  4. می تواند سریع ترین DNS را در هنگام راه اندازی اعمال کند.
  5. اضافه و یا پاکسازی DNS تنها با یک کلیک.
dns jumper

فرایند تغییر DNS

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5881

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود نرم افزار DNS Jumper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.