دانلود نرم افزار OpenIV

2778 بازدید
نرم افزار OpenIV

OpenIV را می توان نرم افزار ویرایشگر بازی های شرکت Rockstar نام برد. این نرم افزار ابتدا برای نسخه IV بازی Grand Theft Auto منتشر شد، تا کاربران بتوانند بازی را به دلخواه خود وایرایش کنند. سپس با انتشار نسخه Episodes from Liberty City، این نرم افزار با ارائه آپدیت از آن نسخه نیز پشتیبانی کرد، در طول زمان و پس از انتشار بازی ها سازندگان این نرم افزار امکان ویرایش بازی های Max Payne 3 ، نسخه محبوب بازی Grand Theft Auto یعنی V و بازی Red Dead Redemption 2 را در نرم افزار OpenIV فراهم کردند.

با استفاده از این نرم افزار می توانید مود های مختلفی رو بازی های ذکر شده نصب کنید، شما می توانید کوچکترین تغییرات را در بازی انجام دهید مثلا کفش شخصیت بازی را تعییر دهید.
بیشترین استفاده از ابن نرم افزار مربوط به بازی محبوب GTA V است، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر ویرایشی را روی بازی انجام دهید.

دانلود و نصب نرم افزار OpenIV

نصب کننده نرم افزار OpenIV را می توانید هم از طریق بخش باکس دانلود و هم از سایت سازنده با کلیک روی لینک روبرو دانلود کنید. openiv.com

  1. حتما باید دسترسی به اینترنت فعال باشد،تا نصب کننده نرم افزار بتواند آخرین نسخه را دانلود و نصب کند.
  2. پس از دانلود، فایل نصب کننده را اجرا کنید.
  3. در اولین صفحه باید زبان را انتخاب کنید، تیک زبان English را فعال کرده و روی Continue کلیک کنید.
    آموزش نصب openiv
  4. کمی منتظر بمانید تا وارد صفحه تایید قوانین شوید. در این صفحه تیک گزینه I accept the terms of this agreement را فعال و روی Continue کلیک کنید.
    آموزش نصب openiv
  5. در صفحه بعد از شما می خواهد که مسیر نصب را مشخص کنید، پیشنهاد می شود در تنظیمات پیشفرض تغییری ایجاد نکنید. تنها تیک گزینه Create desktop icon را فعال کنید تا شورتکات نرم افزار در صفحه دسکتاپ ایجاد شود.سپس روی Continue کلیک کنید.
    آموزش نصب openiv
  6. در صفحه انتخاب مسیر پس از کلیک روی Continue یک پنجره کوچک باز می شود که با کلیک روی Yes به نرم افزار این اجاره را می دهید تا آخرین نسخه نرم افزار OpenIV را دانلود و سپس نصب کند.
    آموزش نصب openiv
  7. حال باید منتظر بمانید تا نرم افزار دانلود و سپس نصب شود، زمان صرف شده برای دانلود و نصب به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.
    آموزش نصب openiv
  8. در نهایت روی Close کلیک کنید.
    آموزش نصب openiv

حالا می توانید نرم افزار را اجرا کنید و شروع به ویرایش بازی مورد نظر خود کنید، برای ویرایش روی نام و لوکو بازی مورد نظر کلیک کنید و مسیر نصب بازی را وارد کنید.

محیط نرم افزار openiv
تصویری از محیط نرم افزار OpenIV

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5212

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد دانلود نرم افزار OpenIV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *