دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11

430 بازدید
Windows 11 Wallpaper

مایکروسافت همیشه برای تصاویر پس زمینه ویندوز هایش سلیقه به خرج داده است، می توان گفت معروف ترین و زیباترین تصویر پس زمینه ویندوز، تصویر معروف بلیس، پس زمینه زیبای ویندوز XP است. مایکروسافت برای ویندوز 11 اما جدا از سلیقه و خلاقیت یک تغییر اساسی نیز انجام داده است دیگر خبری از نام و نشانه های ویندوز و پنجره ی معروف نیست. والپیپر ویندوز 11 بسیار ساده اما زیبا و جذاب است.

بسیاری ممکن است Windows 11 را نصب نکنند و با ویندوز های نسخه قبلی به کار روزمره خود ادامه دهند، اما داشتن مجموعه تصاویر بک گراند ویندوز 11 خالی از لطف نیست به همین دلیل شما می توانید تمامی والپیپر های ویندوز 11 را با کیفیت بالا و به صورت رایگان دانلود کنید.

تصاویر زیر برای نمونه قرار داده شده است و با استفاده از ابزار آنلاین فشرده سازی عکس حجم آن ها کاهش یافته است تصاویر با کیفیت بالا به صورت فایل فشرده در بخش باکس دانلود قرار داده شده است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5970

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ویندوز 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.