دانلود نرم افزار Games for Windows LIVE

3672 بازدید
Games for Windows LIVE

Games for Windows LIVE یکی از نرم افزارهای که مربوط به بازی کردن به صورت آنلاین و گروهی می باشد، که کاربر را به شبکه ی LIVE  مایکروسافت متصل می کند.
شبکه ی بازی تحت آنلاین ماکروسافت از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است و هر روز به استفاده کنندگان و بازیکنان، این شبکه افزوده می شود.
اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با دوستانتن آنلاین و به صورت Multiplayer  بازی کنید Games for Windows LIVE نیاز شما را رفع می کند، از قابلیت های نرم افزار LIVE می توان به محیط کاربر پسند چت صوتی با دوستان و … اشاره کرد.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=1094

باکس دانلود

راهنما
  • پسورد کلیه فایل‌ها err0r.ir می ‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)
  • برای دانلود، بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.
  • برای دانلود، روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای دیگر باز شود حال روی "دریافت لینک" کلیک کنید تا پنجره مربوطه به مدیریت دانلود ظاهر شود سپس اقدام به دانلود کنید.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای استخراج فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارهای WinRAR و ‎7-Zip استفاده کنید.
  • اگر در هنگام استخراج فایل با نرم افزار WinRAR با ارور مواجه شده اید و در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. مطلب رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR را مشاهده کنید.
  • اگر لینک دانلود دارای مشکل بود و یا پس از دانلود، فایل فشرده خراب بود. به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? (به انگلیسی) اضافه کنید و دوباره اقدام به دانلود کنید.
  • مشکلات خود را از طریق بخش درخواست رفع ارور برای ما ارسال کنید.
  • تمامی فایل هایی که در سایت ارور قرار می گیرد، ابتدا تست و بررسی می شود.
پسورد: err0r.ir
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد دانلود نرم افزار Games for Windows LIVE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خسته نباشید ،
    من وقتی میخوام نصبش کنم اولش ۳۰ مگابایت میخواد دانلود کنه ،وقتی میره رو دانلود تا ۲۳ مگابایت میره و مینویسه انجام نشد ،چیکار باید بکنم ،شبکه وای فای رو هم عوض کردم ولی بازم تا ۲۳ بیشتر نمیره