رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR

4215 بازدید
نرم افزار winrar

وین رار – WinRAR

وین رار نرم ‌افزار بایگانی ‌کننده و فشرده ‌ساز فایل ها است. این نرم ‌افزار یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده است.
تقریبا تمام سایت های دانلود، از نرم افزار های فشرده ساز برای بایگانی و مرتب سازی فایل های خود که برای دانلود قرار داده اند استفاده می کنند. این نرم افزار ها هم باعث راحتی کار وبمستر ها و هم باعث سهولت کاربران شده است.
وین رار تقریبا از تمام فرمت های فایل فشرده پشتیبانی می کند، اما بهترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract آن است. با ویژگی Self-Extract می توان فایل ها را با فرمت exe ذخیره کرد تا اگر در ویندوز نرم افزار WinRAR نصب نباشد، ویندوز بتواند از آن پشتیبانی کند.

دانلود نرم افزار WinRAR :

آخرین نسخه نرم افزار به همراه آموزش نصب و کرک را میتوانید در مطلب دانلود نرم افزار WinRAR مشاهده کنید.
همچنین آموزش های موجود در مورد WinRAR را نیز می توانید مشاهده کنید.

مشکلات و ارور های WinRAR :

در هنگام استخراج یا Extract کردن فایل فشرده ممکن است با ارور هایی روبرو شوید، در این مطلب دلیل و راه حل برخی از آن ها را برای شما قرار خواهیم داد.

به این نکته توجه کنید قبل از انجام هر راه حلی ابتدا آخرین نسخه نرم افزار WinRAR را نصب کنید. دانلود نرم افزار WinRAR
همچنین نرم افزار ‎7-Zip را نیز نصب کنید و فایل فشرده خود را قبل از انجام هر روشی با نرم افزار ‎ 7-Zipاستخراج کنید. دانلود نرم افزار ‎7-Zip 

ارور No archives found :

برای رفع این مشکل باید آخرین نسخه WinRAR را نصب کنید. اگر مشکل با نصب آخرین نسخه WinRAR رفع نشد پیشنهاد می شود نرم افزار ‎7-Zip را نصب کنید.

ارور the archive is either in unknown format or damaged :

دلیل نمایش این ارور خراب بودن فایل فشرده شما است، برای رفع مشکل آموزش Repair فایل فشرده را مشاهده کنید. اگر مشکل شما با Repair رفع نشد بایستی فایل موردنظر را مجدد دانلود کنید. به منظور کاهش احتمال خرابی، برای دانلود حتما از یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.

ارور  CRC Wrong Password :

این ارور یکی از رایج ترین ارور های نرم افزار وین رار است، برای رفع این ارور ابتدا باید مطمئن شوید که پسورد فایل را به درستی وارد کرده اید.
اگر پسورد را به دسرتی وارد کردید و مشکل رفع نشد باید برای رفع مشکل آموزش Repair فایل فشرده را مشاهده کنید. اگر مشکل شما با Repair رفع نشد بایستی فایل موردنظر را مجدد دانلود کنید. به منظور کاهش احتمال خرابی، برای دانلود حتما از یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM یا FDM استفاده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر یک قایل که دارای چند پارت است و فقط یک پارت آن مشکل دارد کافی است فقط همان پارت را Repair و یا مجدد دانلود کنید

ارور next volume is required :

این ارور بدین معناست که یک یا چند بخش از فایل ها دانلود نشده است، به طور مثال یعنی اگر یک برنامه در شش پارت برای دانلود قرار داده شده است شما یک یا چند پارت آن را دانلود نکرده اید.

ارور Total path and file name length must not exceed 260 characters :

این ارور زمانی نمایش داده می شود که نام فایل فشرده شما طولانی باشد، یا نام فولدری که فایل فسرده در آن قرار دارد طولانی باشد و از فولدر های تو در تو استفاده کرده باشید. بنا به محدودیتی که در ویندوز وجود دارد نام و مسیر قرار گیری یک فایل نباید بیشتر از ۲۵۵ کاراکتر باشد.
پس برای رفع این ارور فایل فشرده را در مسیر کوتاه مانند یکی از درایو ها یا صفحه دسکتاپ قرار دهید و از نامی کوتاه استفاده کنید.

 

اگر راه حل مشکل خود را پیدا نکردید حتما آن را در بخش درخواست رفع ارور و یا با نظر دادن با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=4654
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد رفع مشکلات و ارور های نرم افزار WinRAR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *