بهترین شرکت تعمیر پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در تهران

1303 بازدید
adv

بهترین شرکت تعمیر پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در تهران

پکیج بوتان

پکیج بوتان پکیج نسبت به سایر لوازم گرمایشی محبوبیت بیشتری دارد و نگهداری آن راحت‌تر و با هزینه کمتر صورت می‌گیرد.

برند بوتان از برندهای خوش‌نام است، پکیج بوتان از معتبرترین پکیج‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که خدمات پس از فروش قوی آن موجب محبوبیت این کالا شده است، اگرچه پکیج بوتان برندی معتبر و معروف در سراسر ایران است.

هنگامی‌که شما پکیجی را تهیه می‌کنید و می‌خرید برای نصب و راه‌اندازی پکیج به کارشناس خبره و متخصص نیاز دارید و وقتی شما پکیج بوتان خریداری می‌کنید نیاز به نصب و راه‌اندازی آن دارید، برای نصب پکیج خود سرویس دکتر آچار را انتخاب کنید.

سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان از مهم‌ترین لوازم گرمایشی است که هم‌وطنان از آن استفاده می‌کنند و از کارکرد آن رضایت کافی دارند، پکیج‌ها حداقل دو بار در سال (هر 6 ماه یک‌بار) به سرویس شدن نیاز دارند تا علاوه بر بهبود در عملکردشان عمرشان افزایش یابد.

تعمیر پکیج بوتان

پکیج مانند سایر لوازم گرمای زای خانه‌ها نیاز به مراقبت ویژه و توجه دارد، عدم توجه به خطاهای پکیج می‌تواند موجب بروز خسارات و خطرات جبران‌ناپذیری شود، هنگامی‌که با ایراداتی در پکیج برخورد می‌کنید، به آن‌ها توجه کرده و برای رفع ایرادات از تعمیرکار و تکنسین متخصص کمک بگیرید.

ایرادات شایعی که در پکیج‌ها اتفاق میفتد

ممکن است شما هم با ایراداتی مانند، خوب کار نکردن پکیج، گرم نکردن پکیج حتی هنگامی‌که روشن است، وجود ارور و اخطار در پنل روبه‌رو شده باشید.

عدم توجه به هریک از خطاها در پنل می‌تواند موجب صدمه و خسارات بزرگ شود، ایراد و خرابی دریچه خروجی پکیج می‌تواند باعث سانحهٔ جدی و عمیق شود.

عیب‌یابی پکیج بوتان

نمایش کدهای خطا و ارور بر روی صفحه‌نمایش پکیج به معنی هشدار و علامت‌های خطر هستند که هرکدام معناهای خاصی دارند و به خرابی در قطعاتی مخصوص اشاره می‌کنند، معنای هر کد در هر دستگاهی متفاوت است در صورت مواجهه با این کدها بهتر است از تعمیرکار آموزش‌دیده درزمینهٔ پکیج کمک بگیرید.

پکیج ایران رادیاتور

یکی دیگر از برندهای معروف و محبوب در حوزه لوازم گرمایشی، برند ایران رادیاتور می‌باشد، نصب و سرویس کردن پکیج ایران رادیاتور از دیگر فعالیت‌های مجموعه دکتر آچار می‌باشد.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور از دیگر لوازم گرمایشی است که استفاده درست و اصولی از این وسیله، علاوه عملکرد بهتر آن موجب افزایش طول عمر آن می‌شود، پکیج خود را حداقل هر 6 ماه یک‌بار سرویس کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

با توجه به این نکته که پکیج از لوازم حساس به‌حساب می‌آید باید به آن توجه کرده و در صورت بروز خطا و ارور سریعاً به رفع ارور و تعمیر آن اقدام کنید، اگر خودتان دانشی درباره این وسیله ندارید از دست‌کاری آن بپرهیزید و تعمیر آن را به دست تعمیرکاران متخصص و آموزش‌دیده در حوزه تعمیرات پکیج بسپارید.

عیب‌یابی پکیج ایران رادیاتور

نمایش کدهای خطا در پنل پکیج ایران رادیاتور به ما کمک می‌کند که متوجه ایرادات آن شویم و با روبه‌رو شدن با این کدها و ارورها با تعمیرگاه تماس بگیریم، عدم توجه به این کدها و ارورها و رفع نکردن آن‌ها می‌تواند علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر پکیج، موجب بروز حوادث برای افراد حاضر در محل شود.

ارورها و کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور

مشاهدهٔ ارور ‌۳۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

اختلال در برد اصلی پکیج ایران رادیاتور، موجب نمایش این ارور بر روی صفحه‌اش می‌شود، برای رفع این خطا باید سیم‌ها و کابل‌های و قطعی آن‌ها توسط تعمیرکار بررسی شود.

مشاهده ارور ۷۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

زمانی که این ارور را مشاهده می‌کنید، روشن شدن پکیج به‌صورت انفجاری انجام‌شده و خطرناک است، برای رفع این خطا تعمیرکار مدار پکیج را بررسی کرده و پس از بررسی آن، دمای پکیج را متعادل می‌کند.

مشاهده ارور ۷۰۴۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

معیوب بودن پرشر سوئیچ آب یکی از دلایل بروز این خطاست، همچنین زمانی که میزان آب در مدار کاهش پیدا می‌کند این ارور نمایش داده می‌شود که با باز کردن شیرپرکن و تنظیم فشار آب روی قسمت یک‌بار این ارور رفع می‌شود.

مشاهده ارور ۸۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

بروز و نمایش ارور 80 علل مختلفی ازجمله غیرفعال شدن پمپ، زیاد بودن شعله پکیج و عملکرد معیوب دکمه حد دستگاه دارد، تعمیرکاران معمولاً برای رفع این ارور، به اسید شویی پکیج اقدام می‌کنند.

مشاهده ارور شماره ۸۰۷۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

عدم وجود گاز، خرابی در سیستم جرقه زن، معیوب بودن شیر برقی گاز، کارکرد ناقص تشخیص شعله و مسدود بودن قابک‌های پلاستیکی بالای پکیج، ایراد در اتصال صحیح پکیج به زمین و عدم ایجاد شعله از دلایل بروز این ارور هستند که باعث عدم انتقال گرمای پکیج به محیط می‌شود.

مشاهده ارور ۸۰۴۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

زمانی این ارور فعال می‌شود که کلید مربوط به دود فعال شود، بعد از نمایش این ارور مسیر خروج دود را بررسی کنید و از مسدود نبودن آن مطمئن شوید، بررسی دقیق کلاهک h اولین قدم در رفع این ایراد است.

مشاهده ارور 6050، 7۰۵۰ و 8050 در پنل پکیج ایران رادیاتور

زمانی که مدار NTE باز باشد این ارور نمایش داده می‌شود، برای رفع آن باید مدار Nte توسط تعمیرکار تعویض شود.

مشاهده ارور ۸۰۶۰ در پنل پکیج ایران رادیاتور

زمانی که میزان بار پکیج ایران رادیاتور با فعال شدن پمپ پکیج کاهش می‌یابد این ارور را مشاهده می‌کنید .

بهترین شرکت تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور

شرکت دکتر آچار، مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران متعهد، مجرب و مسئول می‌باشد که درزمینهٔ تعمیر انواع پکیج آموزش‌دیده و متخصص هستند، این شرکت مجوز رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم‌خانگی را داراست و شرکتی باتجربه و باسابقه بی‌نظیر در شهر تهران است که با داشتن مراکز متعدد به خدمات و تعمیرات لوازم‌خانگی ازجمله تعمیرات پکیج می‌پردازد.

اقدامات و خدمات مجموعه دکتر آچار درزمینهٔ پکیج بوتان و ایران رادیاتور

1. نصب پکیج

2. سرویس پکیج

3. هواگیری پکیج

4. اسید شویی پکیج

5. رفع نشتی در پکیج

6. تنظیم فشار آب در پکیج

7. سرویس و تعمیر پمپ

8. تعویض قطعات

تماس با دکتر آچار

برای ایجاد ارتباط با کارشناسان مجموعه دکتر آچار با شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس بگیرید، کارشناسان مجموعه به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی سؤالات و راهنمای ابهامات شما خواهند بود.

چرا دکتر آچار بهترین شرکت خدمات و تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور است؟

تعمیرکاران متخصص: همکاری با تکنسین‌های متخصص و آموزش‌دیده در حوزه تعمیرات پکیج

تعیین زمان به درخواست شما: تعیین و انتخاب روز و ساعت توسط مشتری برای انجام خدمات و تعمیرات نشانهٔ توجه به شما و اهمیت به زمان شماست

تعمیرات و انجام خدمات سریع: وجود شعبات متفاوت در همهٔ مناطق تهران و انجام خدمات و تعمیرات در محل، موجب صرفه‌جویی در زمان مشتریان عزیز می‌گردد

هزینه منصفانه: دکتر آچار با تعیین قیمت منصفانه تعمیرات و خدمات و … اقدام به راضی نگه‌داشتن مشتریان در این شرایط بد اقتصادی می‌کند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5331
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد بهترین شرکت تعمیر پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *