آموزش دانلود از تورنت

1945 بازدید
آموزش دانلود از تورنت

آموزش دانلود فایل های تورنت

فایل های تورنت را نمی توان به صورت مستقیم دانلود کرد، برای دانلود فیلم و سریال، نرم افزار و بازی ها از سایتهای تورنت باید از نرم افزار های واسطه استفاده کرد. نرم افزار های زیادی برای دانلود فایل های تورنت وجود دارد. در این مطلب چند نرم افزار برای دانلود فایل تورنت و چند سایت که فایل های تورنت را منتشر می کنند به شما معرفی خواهیم کرد. و همچنین نحوه دانلود از این سایت ها را آموزش خواهیم داد.

سایت های تورنت

سایت های زیادی وجود دارند که فایل های تورنت را برای دانلود منتشر می کنند در این مطلب قصد نداریم به همه آن ها بپردازیم، در این مطلب 3 سایت تورنت را معرفی خواهیم کرد. این 3 سایت تقریبا می توانند تمام خواسته های شما را بر آورده کنند.

https://thepiratebay.org

https://proxyrarbg.org

https://www.1377x.to

نرم افزار دانلود فایل از تورنت

همانطور که در ابتدا مطلب گفتیم نرم افزار های زیادی برای دانلود فایل های تورنت وجود دارد. کاربرد اصلی این نرم افزار ها دانلود فایل تورنت است، نرم افزار های مثل ‌BitTorrent ،uTorrent ،qBittorrent و …
اما ما پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Free Download Manager استفاده کنید. FDM در واقع یک برنامه مدیریت دانلود است و تنها به دانلود فابل های تورنت محدود نیست، بلکه دانلود تورنت یکی از قابلیت های این نرم افزار است. این نرم افزار رایگان می تواند گزینه مناسبی برای مدیریت دانلود در سیستم عامل شما هم باشد.

دانلود نرم افزار Free Download Manager

آموزش دانلود فایل Torrent

  1. وارد یکی از سایت هایی که معرفی کرده ایم یا سایت دلخواه خود شوید
  2. تقریبا تمام سایت ها در صفحه اول خود کادر جستجو دارند، در کادر اسم فایل مورد نظر را جستجو کنید.
    سایت تورنت
  3. پس از جستجو لیست زیادی از فایل ها نمایش داده می شود. مثلا اگر نام یک فیلم را جستجو کنید تعداد زیادی فیلم که حتی ممکن است به چند صفحه هم برسد نمایش داده می شود.
  4. برای اینکه بدانید کدام فایل را دانلود کنید باید به چند نکته توجه کنید.
  5. Name : حتما به اسم فایل توجه کنید. مثلا ممکن است فیلمی را دانلود کنید و بعد متوجه شوید فیلم با دوبله چینی دانلود کرده اید، پس باید به اسم فیلم توجه کرد زیرا اطلاعات مهمی نسبت به فایل به ما می دهد.
  6. Seeders : شما باید فایلی را انتخاب کنید که Seeders یا SE آن نسبت بیشتری به Leechers یا LE داشته باشد و همچنین مقدار آن بیشتر از 20 باشد تا احتمال دانلود شدن فایل افزایش یابد و همچنین تاثیر زیادی در سرعت دانلود دارد. برای SE کمتر از 20 هم اگر باید تست کنید زیرا ممکن است با سرعت خوبی دانلود شوند.
  7. Size : حجم فایل نیز بسیار مهم است، مثلا برای فیلم ها معمولا فایل هایی که حجم نبستا کمی دارند SE بیشتری دارند.
  8. پس انتخاب فایل روی آن کلیک کنید تا اطلاعت بیشتری نسبت به آن به دست آورید.
  9. حال پس از انتخاب و تصمیم به دانلود، اگر از سایت thepiratebay استفاده می کنید با کلیک روی علامت آهن ربا، فایل را وارد نرم افزار کنید.
    thepiratebay
  10. اگر از سایت proxyrarbg استفاده می کنید هم پس از باز کردن فایل مورد نظر در بالای صفحه روی علامت آهن ربا کلیک کنید تا فایل را وارد نرم افزار کند همچنین با کلیک روی نام فایل که در کنار علامت آهن ربا فرار دارد می توانید فایل تورنت را دانلود کنید و پس از دانلود، فایل تورنت را روی نرم افزار بکشید تا وارد نرم افزار شود.
    proxyrarbg
  11. اگر از سایت 1377x استفاده می کنید هم پس از باز کردن فایل مورد نظر در سمت راست صفحه روی گزینه سبز رنگ MAGNET DOWNLOAD کلیک کنید تا فایل را وارد نرم افزار کند همچنین با کلیک روی گزینه قرمز رنگ TORRENT DOWNLOAD می توانید فایل تورنت را دانلود کنید و پس از دانلود، فایل تورنت را روی نرم افزار بکشید تا وارد نرم افزار شود.
    1377x
  12. پس از وارد کردن فایل تورنت در نرم افزار FDM صفحه Add Download باز می شود چند لحظه منتظر بمانید، اگر فایل قابلیت دانلود شدن داشته باشد نام صفحه به New download تغییر می کند.
  13. در این صفحه، در بخش Save to مسیر ذخیره ساز را مشخص می کنید.
    در بخش File می توانید قسمتی از فایل را با برداشتن تیک، دانلود نکنید، مثلا اگر تنها دو ترک از یک آلبوم موسیقی را می خواهید با برداشتن تیک سایر گزینه ها تنها آن دو آهنگ دانلود می شود.
    در نهایت روی Download کلیک کنید تا فایل شما دانلود شود.
    fdm

اگر توضیحات بالا برای شما نامفهوم بوده و نتوانسته اید فایل خود را از تورنت دانلود کنید، پیشنهاد می شود ویدیو را تماشا و یا دانلود کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://err0r.ir/?p=5080
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش دانلود از تورنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.